Яким має бути викладач для дитини? Амбітним спеціалістом, наставником, другом? Вчителі у Грін Кантрі — це в першу чергу, ментори. Люди, які завжди готові допомогти та пояснити. А ще, це професіонали, які горять своєю справою.
Ми з усією відповідальністю підходимо до відбору викладачів для грінкантрівців. І не забуваємо про їхній постійний розвиток Тож розповімо про те, який шлях до ідеальних уроків проходять наші вчителі.
Ми прагнемо, аби кожен викладач мав необхідний рівень володіння мовою та вмів якісно і грамотно пояснити матеріал дітям. Саме тому перед початком співпраці всі вчителі проходять трьохетапний відбір — перевірку рівня та перегляд досвіду, дві співбесіди, а також ґрунтовну підготовку до занять.
Спершу ми переглядаємо резюме та відбираємо кандидатів за такими критеріями, як рівень володіння англійською мовою; досвід роботи та комунікації з дітьми — табори чи, до прикладу, волонтерська діяльність; особисті якості та бажання навчатись і вдосконалювати власні навички.
Після, кожен кандидат проходить вступне тестування на визначення рівня англійської мови: ідеальний вчитель Грін Кантрі має рівень С1 (просунутий)
Наступним етапом є співбесіди, і їх ми проводимо дві. На першій викладач і рекрутер знайомляться, обговорюють цілі кандидата та розглядають цінності Грін Кантрі. А на другій, що проходить із методистами, вчитель отримує тестове завдання — підготувати певну частину уроку, яку він має презентувати на зустрічі.
Нам важливо, щоби викладач Грін Кантрі мав справжню жагу до своєї справи. І саме тому під час особистої зустрічі ми намагаємося не лише побачити реальний рівень володіння мовою, а й зацікавленість у роботі.
Рішення про прийняття вчителя до нашої команди ухвалює саме методист — людина, що краще за всіх знається на методиках викладання.
Щоби заняття були ефективними та якісними, ми забезпечуємо постійне навчання та підвищення кваліфікації для наших учителів.
Нові викладачі проходять навчання під керівництвом навчально-методичного відділу. Вони відвідують стартові тренінги, на яких знайомляться з нашими методиками та підходами до викладання.
Крім того, вчителі відвідують заняття більш досвідчених колег, аналізують їх та обговорюють із методистом, аби перейняти досвід і покращити власні навички.
Щоби підготуватися до перших занять, після стартових тренінгів і відкритих уроків нові викладачі також зустрічаються з методистами та детально розбирають плани уроків, навчальні програми і завдання.
Високий рівень володіння мовою, постійний професійний розвиток та зацікавленість у роботі — запорука якісного викладання. Саме тому вчителі Грін Кантрі постійно здобувають нові знання і вдосконалюють навички. Вони щомісяця відвідують корпоративні воркшопи та вебінари від партнерів школи TalkEn.Cloud Academy та Booya, а також розмовні клуби з носіями мови зі США.
Наші викладачі та методисти складають іспити й отримують міжнародні сертифікати про проходження курсів з теорії та практики викладання. Такими є курси CELTA, одні з найпрестижніших для викладачів англійської; IH CAM, навчання для досвідчених викладачів; а також іспит TKT, що оцінює знання методик викладання та розширює професійні компетенції.
Враженнями про проходження поділилися старші викладачки, методистки та тренерки навчально-методичного відділу Грін Кантрі:
«Професійний розвиток завжди був одним із головних пріоритетів для мене. Ще до іспиту ТКТ я розвивалася у галузі методик викладання — дивилася вебінари міжнародних тренерів, відвідувала воркшопи та тренінги, а також читала багато професійної літератури. Складання іспиту ТКТ стало підтвердженням моїх знань, а також допомогло мені вдосконалити власні навички, аби я могла надалі ділитися інсайтами з іншими викладачами і застосовувати ці знання на практиці під час занять зі студентами», — Анастасія Тичук.
«Ми мали нагоду вдосконалити вміння планувати урок на курсі CELTA: створювали детальні плани, готували лінгвістичний аналіз і прогнозували проблеми і варіанти їх вирішення. Курс мав онлайн-формат, тож ми використовували різні платформи для дистанційного навчання. Це був дуже потрібний досвід викладацької практики та аналізу як власних уроків, так і занять інших учителів», — Марта Тереховська.
«Найбільше на курсі IH CAM мені запам'ятався тиждень, коли ми в групах готували презентації активностей і завдань для розвитку усного та письмового мовлення. Я взяла для себе багато нових ідей», — Аліна Коршунова.
Наші викладачі — висококваліфіковані фахівці, які ніколи не припиняють рости. Запрошуємо переконатися у цьому самостійно під час навчання