Тенденції змінюються, а разом із ними не стоїмо на місці й ми 

З осені Грін Кантрі з’явиться у різних куточках України в новому форматі: ми запустимо десятки шкіл-хабів, де значна частина сервісів працюватиме в режимі самообслуговування й онлайн-підтримки. 

Спробувати підхід уже можна в Києві на вул. Є. Чикаленка, 20-А. Як він працює і в чому переваги — ділимося у цій статті 

Що таке школи-хаби та як організовано роботу

Аби забезпечити максимальну самостійність учнів та зручність для батьків, ми оптимізували процеси так, що звертатися до адміністратора на місці немає необхідності 


Школи-хаби Грін Кантрі (банер)
 

Це означає, що:

Викладач навчає. Фокусується на якості занять, підтримці та забезпеченні комфортних і безпечних умов для дітей під час уроків — в інший час вони можуть перебувати у приміщенні школи самостійно, під наглядом батьків чи опікунів.

Учитель Грін Кантрі не вирішує організаційних питань (перехід в іншу групу, купівля книжок) — з усіма цими моментами працює клієнт-сервіс спільно з методистами школи.

Клієнт-сервіс допомагає з організацією. Приходити до Грін Кантрі особисто, аби вирішити питання, тепер не потрібно — всі відповіді ми надамо дистанційно. 


А якщо ви прагнете перенести чи відпрацювати заняття, запис відбувається через особистий кабнет — потрібно лише знайти відповідні кнопки на головній сторінці чи в меню особистого кабінету.


Запис на відпрацювання або перенесення занять (банер)

Що нового з’явилося у школах

Ми заохочуємо дітей до ще більшої самостійності, тож впроваджуємо декілька простих правил: 

  • Підручники — відповідальність учнів

  • Якщо дитина забула підручник, вона може:
    - взяти запасний у вчителя (за наявності)
    - користуватися платформою зі свого телефону
    - працювати в парі з одногрупником

До того ж, ми запускаємо оновлені процеси, аби робота школи була якомога більш автономною 

Крамнички з самокасами. Учні самостійно купують товари за віртуальні кантрики, які нараховуються вчителем. Інструкції ви вже можете знайти біля Yellow Shop.
 

Шкільні крамниці з самокасами (банер)
 

Pick-up point. Місце, де можна забрати замовлені через клієнт-сервіс книги та інші матеріали без потреби звертатися до персоналу.


Pick-up point для замовлень студентів (банер)
 

Система Lost&Found. Спеціальні бокси, куди викладачі складають усі загублені речі. Забрати свою можна, ознайомившись із кроками для самостійного пошуку. 

Якщо ж вашої речі немає у боксі, варто ще раз пошукати по кишенях і рюкзаках, адже її слідів у школі не було помічено 
 

Місце для загублених речей (банер)
 

Ми в захваті від нового формату. Сподіваємося, він так само полюбиться й вам 

А раптом у вас виникнуть запитання, ми завжди поруч — на відстані одного дзвінка чи повідомлення. Залишити свій відгук щодо оновлень ви можете в нашому Telegram-боті.


SMART-франшиза Green Country (банер)
 

Якщо ви прагнете відкрити GC Hub у себе біля дому, тисніть «Залишити заявку», дізнавайтеся більше та доєднуйтеся до команди 

З повагою, Команда GC Hub.

Дата публікації: 9 квітня 2025