Здавалось би: діти швидко всотують інформацію, переймають інтонацію, акцент і починають говорити іноземною мовою. Чому ж часто трапляється так, що, попри відвідування занять з англійської, рівень володіння нею не зрушує з місця?
Справа в тому, що вивчення мов вимагає особливого підходу. Не завжди достатньо просто займатися англійською — важливо знайти найкращий формат, викладача і підхід до навчання, аби досягти бажаного результату.
Ми зібрали найпопулярніші помилки освітнього процесу, які сповільнюють прогрес вашої дитини, і рішення, що допоможуть усунути проблему.
Часто трапляється так, що дитина пропускає заняття з англійської або відвідує їх за виникнення потреби, без чіткого графіку. Це негативно впливає на ефективність і рівень володіння мовою загалом, адже учень не отримує належної практики і вивчає теми хаотично.
Регулярність і системність — аспекти, важливі для досягнення будь-якої мети. Щоби подолати мовний бар’єр і побачити результати від навчання, потрібно зробити англійську мову звичкою для дитини та слідувати чіткому плану навчання.
У Грін Кантрі школярі вивчають англійську на курсах, що гарантують комплексний підхід, адже мають чітко розроблену і структуровану програму. Діти відвідують заняття щотижня за визначеним розкладом, а в разі пропусків завжди відпрацьовують їх, наздоганяючи групу.
Багатозадачність і продуктивність — чудові навички, проте студентам, незалежно від їхнього віку, зазвичай тяжко запам’ятовувати великі об’єми інформації за раз. Отримуючи великі списки слів чи декілька граматичних тем для вивчення, людина не встигає опанувати їх як слід.
Коли йдеться про вивчення мови, дітям необхідно закріплювати теми, використовувати їх у різних ситуаціях, доводити до автоматизму і лиш потім переходити до наступних. У Грін Кантрі ми переконані, що все варто робити послідовно.
На заняттях ми працюємо над розвитком усіх аспектів мови, проте робимо це виважено: до прикладу, лексику діти опановують за допомогою читання цікавого тексту чи перегляду відео, а потім використовують нові слова під час обговорення. Ми даємо достатньо часу і різноманітних активностей для закріплення однієї теми — граматичної чи лексичної — не перевантажуючи студентів.
Застарілі плани занять, нецікаві для дітей теми, одноманітні завдання — все це усуває будь-який інтерес до англійської. А без нього навчатися набагато складніше
Через рутинність і нудьгу дітям важко утримувати увагу та відчувати ентузіазм до уроків. А отже, їхня ефективність знижується.
Важливо, аби теми занять були сучасними, а також відповідали інтересам дитини — так вона відчуватиме мотивацію і буде по-справжньому залучена до процесу навчання.
Ми постійно працюємо над тим, аби підручники і плани занять були актуальними — оновлюємо їх, слідкуємо за трендами і враховуємо захоплення дітей. Таким чином англійська перетворюється на хобі: діти зустрічаються з друзями, обговорюють цікаве і навчаються через щирий інтерес/
Розібрати та зрозуміти матеріал не означає вміти його використовувати у реальному житті. Недостатня практика є поширеною помилкою під час вивчення: дитина виконує письмові завдання, декілька разів проговорює вивчене і відразу переходить до нової теми.
Якщо недостатньо практикувати знання, використовувати їх у реальному житті стає важко, адже вони стають пасивними.
Щоби діти вміли комунікувати англійською в різних контекстах, ми забезпечуємо повне оточення мовою як під час уроків, так і поза ними. На заняттях ми приділяємо 70% часу мовній практиці, де студенти діляться на ролі, ведуть обговорення, презентують ідеї тощо. До того ж, уся комунікація з викладачем проходить суто англійською.
На вихідних діти можуть знайти цікаве для себе англомовне дозвілля онлайн чи у стінах шкіл Грін Кантрі — ігри, кіноклуби, музичні клуби, розмовні заняття з носіями мови, які допомагають розширити словниковий запас і посилити навички говоріння.
Дотримуючись регулярності, послідовності у навчанні та практикуючи мову, студент лише покращуватиме свої вміння і неодмінно бачитиме результати своїх зусиль.
Приєднуйтеся до нашого англомовного ком’юніті, аби ваша дитина нарешті заговорила англійською!