Не кожен, хто працює в освіті, мріє про власну справу. Але ті, хто мають амбіції та бачать потенціал для зростання, рано чи пізно доходять до рішення: час діяти самостійно. Саме так сталося з Лесею Кінтер, регіональною керівницею Green Country у Львові. Вона добре знала внутрішню кухню освітнього бізнесу – й відчула, що готова до власного проєкту.
Ця історія – не про романтику мрії, а про виважене рішення, стратегічний крок і партнерство з франшизою Green Country, яке дало їй необхідну підтримку для запуску та масштабування.
Від викладачки до підприємиці: початок шляху
До відкриття власних філій, Леся Кінтер близько п'яти років вчителювала в іншій школі англійської. Її знайомство з Green Country почалося з пропозиції сестри стати регіональною керівницею. Перші роки на позиції Леся була багатоніжкою, яка обʼєднувала ролі викладачки, адміністраторки офісу та людини, яка розвиває Green Country в новому регіоні.
Саме тоді Леся переконалася, що методика Green Country дійсно працює, адже вона бачила, як діти починають говорити англійською, підтверджуючи основне гасло школи – «Школа, де говорять діти». Рішення відкрити першу власну філію було дуже легким. Леся жила на Сихові, найбільшому спальному районі Львова, де відчувала потенціал для розвитку школи, адже конкуренти там були, а Green Country – ще ні. Побачивши ефективність програми як співробітниця, вона захотіла спробувати себе у ролі підприємиці у сфері, яку любить і знає. Леся згадує історію, як вона купила курс по боротьбі з прокрастинацією, а потім різко спланувала вагітність та відкриття бізнесу. Рішення було настільки твердим, що вона вклала всі свої заощадження і навіть позичила додаткові кошти, що, за її словами, свідчило про відсутність сумнівів.
Перші результати та впевненість у виборі
«Перше відчуття, що я не помилилася, прийшло дуже швидко» – вже у вересні, через місяць після відкриття, школа набрала 220 дітей. Успіх Green Country на Сихові базується не лише на перевіреній методиці, але й на креативному підході та сильній команді.
Значною мірою цьому посприяла оригінальна маркетингова кампанія, придумана разом з маркетологами Green Country. У той час на Сихів запустили трамвай, що було справжнім вау для місцевих жителів. Команда вирішила орендувати білборд поруч з офісом, що був у проїзному місці. Вони запустили конкурс на слоган для цього бігборда в одній з груп. Леся жартувала, що слоган має бути повʼязаний з трамваєм. Переможцем став пан, який придумав дотепну фразу: «Моя дитина без англійської, як Сихів без трамваю». Цей слоган набрав близько 50 лайків, і дитина переможця отримала безкоштовне навчання в Green Country.
Ще більш вражаючим було зростання кількості учнів до майже 300 під час повномасштабного вторгнення. Це стало показником того, що навіть у складні часи батьки розуміють цінність англійської для майбутнього своїх дітей і довіряють Green Country. Як каже Леся, це дає дітям ще один козир в рукаві.
Важливість команди
Леся наголошує, що ніколи б не відкрила власну школу без Оксани Маніли. Оксана, яка працювала адміністратором в Green Country стала тією людиною, з якою Леся була готова йти будь-куди й відкривати школи. Оскільки Леся не хотіла залишати свою основну роботу регіональною керівницею, Оксана погодилася стати керівницею філії на Сихові. Ще одна викладачка, Юля, також приєдналася до команди на Сихові, оскільки їй було зручніше добиратися. Ці дві людини стали фактично опорою для Лесі й створили атмосферу на філії та в самій команді, а навколо них вже і вибудовувалась міцна, здружена команда, яка вболіває за справу і результат.
Формат хабу — доступний старт та зручність
Леся не зупинилася на одній філії. У 2025 році вона також відкрила хаб Green Country у ТЦ Інтерсіті. Цей формат став для неї фактично розширенням першої локації і дозволив збільшити кількість груп.
Леся вважає, що хаб — це чудовий варіант для старту майбутніх франчайзі. І ось чому:
Менші інвестиції та ризики. Хаб — це невелика філія, яка не потребує вкладення всіх коштів.
Простіше управління. На думку Лесі, хаб потребує менших зусиль та турботи порівняно зі звичайною, більшою філією.
Компактність та зручна локація. У хабі все компактно. Розташування у прохідному місці, такому як торгівельний центр, зручне для батьків, які можуть займатися своїми справами, поки діти вчаться.
Менше адміністративних потреб на місці. У хабі немає адміністратора. Всі питання вирішуються через QR-коди або за телефоном і таких питань виникає небагато, оскільки батьків інформують заздалегідь.
Чому саме smart франшиза Green Country?
На запитання, чому не відкрити школу під власним брендом, Леся відповідає впевнено: «Green Country — це набагато більше. Це продумана система, яка дійсно працює, і це те, що ти сам собі не зробиш».
Переваги франшизи очевидні:
Підтримка та супровід на кожному етапі.
Надання необхідних інструментів та допомоги від команди франчайзера (дизайнери, комунікаційники, маркетологи, методисти).
Сучасні технологічні рішення (унікальна онлайн-платформа MyGreenCountry, інтерактивні завдання, онлайн-тренажери Self Study, система тестів та ін.).
Клієнт-сервіс, що забезпечує професійну обробку запитів клієнтів, знижуючи ймовірність їх втрати.
Перевірені матеріали, створені методистами Green Country — вони подобаються дітям і відповідають їхнім потребам. «Це не ноунейм, а апробовані підручники».
Хто може стати успішним франчайзі Green Country?
Леся вважає, що франшизну філію Green Country може відкрити будь-яка людина, яка цікавиться сферою освіти, маючи бажання та певні кошти. І найважливіше, що для цього не обов'язково бути вчителем англійської мови. Хоча досвід роботи в освіті є перевагою, оскільки це допомагає розуміти дітей та їхню психологію. Формат хабу — чудовий старт з меншим ризиком. Це можливість спробувати себе в бізнесі, який вже перевірений і працює, реалізувати свої амбіції та відчути гордість за створене.
Поради для майбутнього франчайзі
«Дорогий майбутній франчайзі, не бійся» — це перша і головна порада від Лесі.
Адекватно оцініть свої сили та фінанси. Вкладайте суму, яка не є критичною для вашого життя. Формат хабу може бути гарним стартом з меншими інвестиціями.
Ретельно обирайте локацію. Шукайте райони з молодими сім'ями і де, на вашу думку, буде попит.
Надавайте перевагу комерційній нерухомості, бажано на першому поверсі, з гарною видимістю. Уникайте житлового фонду, щоб запобігти конфліктам із мешканцями – це були «особисті граблі» Лесі.
Зберіть сильну команду. Ідеально, якщо ви об'єднаєтеся з кимось, хто має додаткові компетенції (наприклад вчитель + адміністратор). Пам'ятайте, що люди є обличчям вашої школи.
Майте бажання і вірте в те, що робите. «І решта все вийде, бо команда Green Country візьме за руку, буде вести та допомагати».
Як каже Леся: «Хто нічого не робить, у того немає факапів, але й іншого нічого немає». Вона зазначає, що великих провалів на її франшизному шляху не було, пояснюючи це тим, що, працюючи у сфері, яку добре знаєш, шанси на помилки значно менші. «Багато потенційних проблем вже були нароблені й враховані на рівні материнської компанії, і цей досвід передається франчайзі». Ваша віра в продукт та бажання дати дітям якісну освіту у поєднанні з підтримкою франчайзера можуть стати запорукою вашого успіху.
Можливо, ваш шлях до власної школи Green Country починається саме зараз?
Дізнавайтеся більше на сайті або реєструйтеся на індивідуальну презентацію
Залишилося символів: 500