Сучасне навчання — це більше, ніж просто опанування програми. Індивідуальний підхід, урахування особливостей та потреб кожної дитини — риси, що є непорушними принципами сучасної освіти та пріоритетами Грін Кантрі.
В організації освітнього процесу ми прагнемо використовувати сучасні методики і підходи — повністю англомовну комунікацію, максимальну інтерактивність, гейміфікацію. Усе це робить уроки ефективними та цікавими для студентів.
Та якими ще методиками викладання користуються вчителі Грін Кантрі?
Основним принципом, що допомагає нам досягти дитиноцентризму у навчанні, став метод «Перевернутий урок». Це концепція, за якої опанування нової теми та практика переставлені місцями — вдома діти готуються до уроку, ознайомлюючись із матеріалом, а на самому занятті практикують здобуті знання.
У чому ж перевага? Такий підхід залучає дітей до навчання та сприйняття нової інформації. Уроки проходять активніше, оскільки студенти роблять акцент саме на мовну практику. Завдяки «перевернутому уроку» діти говорять понад 70% заняття, а вчитель — всього 30% сумарно за весь урок.
Total Physical Response, або ж метод повного фізичного реагування — це про переключення уваги та зміну виду активності.
Погодьтеся: дітям буває непросто втримати увагу суто на вправах із підручнику. І, оскільки навіть для наймолодших студентів Грін Кантрі заняття тривають 80 хвилин, наші викладачі активно застосовують цей метод, щоби допомогти дітям легше сприймати матеріал.
Як це працює? Все дуже просто: замість того, щоби постійно вивчати лексику за «традиційними» методами, діти опановують нові слова, фрази та конструкції за допомогою жестів, команд, пантоміми та гри.
Розсадити студентів по колу, попросити їх розбитися на групи та використовувати флешкартки чи пограти в англомовну гру для опанування нових виразів набагато цікавіше А головне, нові знання запам’ятовуються краще, якщо їх підкріпити діями.
Peer learning, або ж метод пірінгової взаємодії — це підхід, що передбачає парну та групову роботу. Процес, коли діти вчать одне одного
Його не варто сприймати буквально: студенти не замінюють викладача Все набагато цікавіше: діти залучені до обговорення нової інформації, новин чи завдання англійською, і саме завдяки цьому вони «діляться» своїми знаннями один з одним, підхоплюючи нове під час спілкування
Цікаво те, що навіть будучи на одному рівні, студенти все одно беруть нові знання одне від одного. У той же час викладач виступає у ролі ментора — керує процесом, допомагає та підтримує.
Таким чином студенти не бояться не зрозуміти матеріал і засвоюють його набагато простіше. А заняття стає в рази цікавішим
Integrated approach, або ж принцип інтегрованого підходу.
У реальному спілкуванні розділити мову неможливо: ми говоримо, слухаємо, аналізуємо інформацію, чуємо нові слова. Так само не варто відокремлювати аспекти мови під час вивчення. У Грін Кантрі це означає, що граматику діти опановують за допомогою вже знайомої лексики і навпаки. А всі інші навички — говоріння, аудіювання, письмо, читання — також пов’язані між собою
Отже, ми об’єднуємо всі види діяльності залежно від мети заняття і його етапів: аудіювання веде до говоріння, адже викладач ставить питання, а студенти відповідають. Новий матеріал вводиться та закріплюється за допомогою сприйняття на слух. Якщо ж на занятті студенти використовують підручник, то матеріал вводиться за допомогою говоріння й читання.
Розкривати навички дітей, підкреслювати їхню індивідуальність і розвивати здібності — те, до чого ми прагнемо у Грін Кантрі. Для цього ми всіляко урізноманітнюємо уроки й робимо їх цікавішими завдяки методикам.
Запрошуємо завітати й переконатися у їхній ефективності самостійно