Мережа шкіл "Грін Кантрі" затверджує програму підвищення кваліфікації педагогів під назвою "Перевернутий урок. Створення авторських матеріалів".
Додаток 1: Скан-копії програми підвищення кваліфікації "Strategies for Effective ESL Teaching"
Додаток 2: Реєстр сертифікатів
Програма підвищення кваліфікації педагогів ТОВ "Мережа шкіл Грін Кантрі"
Підґрунтя: Постанова КМУ №800, Постанова КМУ №1133, Статут організації.
Розробник програми: навчально-методичний центр мережі шкіл англійської мови "Грін Кантрі".
Інформація про розробника/ів: навчально-методичний центр школи “Грін Кантрі” забезпечує методичну-тренінгову підтримку для викладачів мережі, що навчають більше 4 тисяч учнів щороку. Протягом року відбувається більше 20 внутрішніх тренінгів та воркшопів.
НМЦ школи “Грін Кантрі” є розробниками серій книг для вивчення англійської мови “24 Easy Steps”, “Notes by Green Country”, які мають двокомпонентну структуру та доповнюються інтерактивною онлайн-платформою.
Окрім того має ряд успішних проєктів виконаних у партнерстві з ГС “Освіторія”, а саме — курс вебінарів “Підготовка до ЗНО”, онлайн-курс “Ізі ЗНО” (у партнерстві з EdEra), а також активна участь у підготовці уроків для проєкту “Всеукраїнська школа онлайн”.
ПІП упорядника/ці/ів програми, посада: Кравченко Катерина Олександрівна, керівниця відділу авторських матеріалів мережі шкіл Грін Кантрі.
Найменування програми: Strategies for Effective ESL Teaching.
Мета: підвищення рівня професійної діяльності педагогів та набуття нових ідей щодо сучасних підходів та методик викладання; надання учасникам інструментів щодо продуктивного застосування нових можливостей у використанні цифрових технологій та в організації менеджменту класом.
Напрям (відповідно до пункту 15 Положення №800):
- Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);
- Мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність.
Обсяг (тривалість): 10 академічних годин.
Форма: Дистанційна.
Перелік компетентностей:
- Навчально-пізнавальна компетентність
- Комунікативна компетентність
- Ціннісно-смислова компетентність
- Загальнокультурна компетентність
- Мовна
- Цифрова
Зміст програми
Модуль 1.
Teaching reading to ESL young learners.
- Methods and resources for teaching reading to ESL young learners.
- Phonics games and videos for reading activities.
- Fun teaching ideas and tips.
Модуль 2.
Making grammar lessons fun and effective
- The aim of a grammar class, necessary stages of learning grammar
- Clarification stage
- Practice and Feedback
- Production and assessing the result
- Fun activities for practicing grammar
Модуль 3.
Teaching speaking to ESL students. Practical tips
- Speaking as a skill and as a language practice
- Staging of a typical TBL speaking lesson
- Speaking activities
- Accuracy vs fluency
Модуль 4.
Creative tasks and projects. Group work online
- Creativity and its importance for esl learning.
- Productive project tasks (features, examples, benefits for students).
- Group work (how to organize group work effectively - some tips).
- Tools for collaborative project work online (Google Docs, Google Slides, Jamboard, Classroomscreen, Padlet etc).
Модуль 5.
Grabbing and holding student's attention.
- Attention span of different age groups of students.
- Making classes balanced (settling and stirring activities).
- Planning interaction patterns for a lesson.
- Active learning.
- Attention grabbers
Очікувані результати
Знання й розуміння:
- педагогічних стратегій формування ключових мовних навичок (зокрема reading, speaking);
- стратегія побудови граматичного уроку;
- типи підходів у ESL-викладанні;
- проєкт — як стадія уроку “production”;
- збалансований урок (settling and stirring activities).
Уміння:
- користуватись ефективними стратегіями при плануванні уроків (зокрема Reading, Speaking та Grammar Lessons)*
- розвивати навички, які відповідають за успішну взаємодію в команді під час розв’язання будь-якого завдання;
- втілювати проєктні технології;
- застосовувати цифрові ресурси та онлайн-платформи в навчальному процесі;
- використовувати прийоми з привертання та втримування уваги учнів.
Диспозиції (цінності, ставлення):
- розуміння ролі сучасних навчальних концепцій у сучасному світі,
- рефлексія власної професійної практики,
- готовність до змін, гнучкість,
- постійний професійний розвиток.
Тренери: Боднар Юлія, Бойко Юлія, Ольховик Марія, Коваль Ольга.