Мережа шкіл "Грін Кантрі" затверджує програму підвищення кваліфікації педагогів під назвою "Innovative approaches and methods in teaching ESL lessons".
Програма підвищення кваліфікації педагогів ТОВ "Мережа шкіл Грін Кантрі"
Підґрунтя: Постанова КМУ №800, Постанова КМУ №1133, Статут організації.
Розробник програми: навчально-методичний центр мережі шкіл англійської мови “Грін Кантрі”.
Інформація про розробника/ів: навчально-методичний центр школи “Грін Кантрі” забезпечує методичну-тренінгову підтримку для викладачів мережі, що навчають більше 4 тисяч учнів щороку. Протягом року відбувається більше 20 внутрішніх тренінгів та воркшопів.
НМЦ школи “Грін Кантрі” є розробниками серій книг для вивчення англійської мови “24 Easy Steps”, “Notes by Green Country”, які мають двокомпонентну структуру та доповнюються інтерактивною онлайн-платформою.
Окрім того має ряд успішних проєктів виконаних у партнерстві з ГС “Освіторія”, а саме - курс вебінарів “Підготовка до ЗНО”, онлайн-курс “Ізі ЗНО” (в партнерстві з EdEra), а також активна участь у підготовці уроків для проєкту “Всеукраїнська школа онлайн”.
ПІП упорядника/ці/ів програми, посада: Кравченко Катерина Олександрівна, керівниця відділу авторських матеріалів мережі шкіл Грін Кантрі.
Найменування програми: Innovative approaches and methods in teaching ESL lessons.
Мета: Підвищення рівня професійної діяльності педагогів та набуття нових ідей щодо сучасних підходів та методик викладання; надання учасникам інструментів щодо продуктивного застосування нових можливостей у використанні цифрових технологій та в організації менеджменту класом.
Напрям (відповідно до пункту 15 Положення №800):
- Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);
- Мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність.
Обсяг (тривалість): 12 академічних годин.
Форма: Дистанційна.
Перелік компетентностей:
- Навчально-пізнавальна компетентність
- Комунікативна компетентність
- Ціннісно-смислова компетентність
- Загальнокультурна компетентність
- Мовна
- Цифрова
Зміст програми
Модуль 1.
Blended learning. Flipped lessons.
- Blended learning - history.
- Online resources and technology in the classroom.
- Traditional lesson framework.
- Flipped lesson framework.
- How to start a flipped classroom framework at school.
Модуль 2.
Using online platforms and digital services in the studying process.
- Use of technology in the classroom. Is it a necessity or a trend?
- How to convert to online: class journal and online testing.
- Make it fun:
*competitive games (kahoot, quizizz, quizlet, bamboozle, educaplay)
*collaborative tools (google docs, PPTx, padlet)
*other useful resources (ISLcollective, wordwall)
- Our story: mygreencountry and booyya.
Модуль 3.
Students centered learning.
- Main principles and features of SCL.
- Difference between SCL and TCL.
- Useful tools for implementing SCL:
*seating arrangement
*strategies for reducing TTT
*checking activities in a student centered way
*eliciting rather than explaining
- Tips: How to make your first lesson student-centered?
Модуль 4.
Teaching in a mixed-ability class.
- What constitutes a mixed-ability class? Advantages and disadvantages of a mixed-ability class.
- Different types of learners (considering their level of English, needs, learning styles, and pace of learning) and how to engage them all equally in the learning process.
- Teaching techniques to use while working in a mixed-ability class (conducting a needs analysis, developing student self-awareness, grouping students, ranging tasks for classwork and homework, adapting instructions, and giving proper correction).
- Peer-teaching (its advantages and strategies).
- Adapting materials (golden rules to consider while planning a lesson for a mixed-ability class). Supporting vs extending.
- How a flipped-classroom approach benefits a mixed-ability class.
Модуль 5.
Teach more with less (extending activities, reusing resources, focusing on quality rather on quantity (games/activities)).
- Lagom and use of resources.
- Extending activities.
- Reasons, ideas and practice.
- Independent learning.
- How to develop independent learners.
Модуль 6.
Approaches to teaching ESL.
- Main approaches to teaching ESL.
- Pros and cons of deductive та inductive learning.
- PPP, TBL and PBL, their advantages and disadvantages.
- Practical tools on how to use these approaches in the class.
Очікувані результати
Знання й розуміння:
- змісту та сутності змішаного навчання, концепції “Перевернутий урок”;
- педагогічних стратегій формування ключових компетенцій;
- поняття “Students centered lesson";
- типів підходів у ESL-викладанні.
Уміння:
- розвивати навички, які відповідають за успішну взаємодію в команді під час розв’язання будь-якого завдання;
- втілювати проєктні технології;
- застосовувати цифрові ресурси та онлайн-платформи в навчальному процесі;
- впроваджувати сучасні підходи у роботі з різнорівневими класами.
Диспозиції (цінності, ставлення):
- розуміння ролі сучасних навчальних концепцій у сучасному світі,
- рефлексія власної професійної практики,
- готовність до змін, гнучкість,
- постійний професійний розвиток.
Викладачі: Михайлова Юлія, Федів Дара, Павлюс Марія, Коршунова Аліна.