Мережа шкіл "Грін Кантрі" затверджує програму підвищення кваліфікації педагогів під назвою "Innovative approaches and methods in teaching ESL lessons".
 
 
 
Програма підвищення кваліфікації педагогів ТОВ "Мережа шкіл Грін Кантрі"
Підґрунтя: Постанова КМУ №800, Постанова КМУ №1133, Статут організації.
Розробник програми: навчально-методичний центр мережі шкіл англійської мови “Грін Кантрі”.
Інформація про розробника/ів: навчально-методичний центр школи “Грін Кантрі” забезпечує методичну-тренінгову підтримку для викладачів мережі, що навчають більше 4 тисяч учнів щороку. Протягом року відбувається більше 20 внутрішніх тренінгів та воркшопів. 
НМЦ школи “Грін Кантрі” є розробниками серій книг для вивчення англійської мови “24 Easy Steps”, “Notes by Green Country”,  які мають двокомпонентну структуру та доповнюються інтерактивною онлайн-платформою.
Окрім того має ряд успішних проєктів виконаних у партнерстві з ГС “Освіторія”, а саме - курс вебінарів “Підготовка до ЗНО”, онлайн-курс  “Ізі ЗНО” (в партнерстві з EdEra), а також активна участь у підготовці уроків для проєкту “Всеукраїнська школа онлайн”.
ПІП упорядника/ці/ів програми, посада: Кравченко Катерина Олександрівна, керівниця відділу авторських матеріалів мережі шкіл Грін Кантрі.
Найменування програми: Innovative approaches and methods in teaching ESL lessons.
Мета: Підвищення рівня професійної діяльності педагогів та набуття нових ідей щодо сучасних підходів та методик викладання; надання учасникам інструментів щодо продуктивного застосування нових можливостей у використанні цифрових технологій та в організації менеджменту класом.
Напрям (відповідно до пункту 15 Положення №800): 
	- Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);
 
	- Мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність.
 
Обсяг (тривалість): 12 академічних годин.
Форма: Дистанційна.
Перелік компетентностей:
	- Навчально-пізнавальна компетентність
 
	- Комунікативна компетентність
 
	- Ціннісно-смислова компетентність
 
	- Загальнокультурна компетентність
 
	- Мовна
 
	- Цифрова
 
Зміст програми
Модуль 1.
Blended learning. Flipped lessons. 
	- Blended learning - history.
 
	- Online resources and technology in the classroom.
 
	- Traditional lesson framework.
 
	- Flipped lesson framework.
 
	- How to start a flipped classroom framework at school.
 
Модуль 2. 
Using online platforms and digital services in the studying process. 
	- Use of technology in the classroom. Is it a necessity or a trend?
 
	- How to convert to online: class journal and online testing.
 
	- Make it fun: 
	*competitive games (kahoot, quizizz, quizlet, bamboozle, educaplay)
	*collaborative tools (google docs, PPTx, padlet)
	*other useful resources (ISLcollective, wordwall) 
	- Our story: mygreencountry and booyya.
 
Модуль 3.  
Students centered learning.
	- Main principles and features of SCL.
 
	- Difference between SCL and TCL.  
 
	- Useful tools for implementing SCL:
	*seating arrangement 
	*strategies for reducing TTT 
	*checking activities in a student centered way 
	*eliciting rather than explaining 
	- Tips: How to make your first lesson student-centered?
 
Модуль 4. 
Teaching in a mixed-ability class.
	- What constitutes a mixed-ability class? Advantages and disadvantages of a mixed-ability class.  
 
	- Different types of learners (considering their level of English, needs, learning styles, and pace of learning) and how to engage them all equally in the learning process. 
 
	- Teaching techniques to use while working in a mixed-ability class (conducting a needs analysis, developing student self-awareness, grouping students, ranging tasks for classwork and homework, adapting instructions, and giving proper correction).
 
	- Peer-teaching (its advantages and strategies). 
 
	- Adapting materials (golden rules to consider while planning a lesson for a mixed-ability class). Supporting vs extending. 
 
	- How a flipped-classroom approach benefits a mixed-ability class. 
 
Модуль 5. 
Teach more with less (extending activities, reusing resources, focusing on quality rather on quantity (games/activities)).
	- Lagom and use of resources. 
 
	- Extending activities.
 
	- Reasons, ideas and practice. 
 
	- Independent learning.
 
	- How to develop independent learners. 
 
Модуль 6. 
Approaches to teaching ESL.
	- Main approaches to teaching ESL.
 
	- Pros and cons of deductive та inductive learning. 
 
	- PPP, TBL and PBL, their advantages and disadvantages. 
 
	- Practical tools on how to use these approaches in the class.
 
Очікувані результати
Знання й розуміння:
	- змісту та сутності змішаного навчання, концепції “Перевернутий урок”; 
 
	- педагогічних стратегій формування ключових компетенцій; 
 
	- поняття “Students centered lesson";
 
	- типів підходів у ESL-викладанні.
 
Уміння:
	- розвивати навички, які відповідають за успішну взаємодію в команді під час розв’язання будь-якого завдання;
 
	- втілювати проєктні технології;
 
	- застосовувати цифрові ресурси та онлайн-платформи в навчальному процесі;
 
	- впроваджувати  сучасні підходи у роботі з різнорівневими класами.
 
Диспозиції (цінності, ставлення): 
	- розуміння ролі сучасних навчальних концепцій у сучасному світі, 
 
	- рефлексія власної професійної практики,
 
	- готовність до змін, гнучкість,
 
	- постійний професійний розвиток.
 
Викладачі: Михайлова Юлія, Федів Дара, Павлюс Марія, Коршунова Аліна.
 
                
Залишилося символів: 500