Для вас пишуть Наталя Лотоцька, Катерина Кравченко та Людмила Гущик - адміністратори школи Грін Кантрі, з якими ви зустрічатиметеся та спілкуватиметеся протягом всього навчального процесу :) Вони мають відповіді на всі ваші запитання, а якщо раптом не мають, то обовязково знайдуть!
Хм, ви вже давно думали про те, щоб відправити дитину на додаткові заняття з англійської мови. Ну і так сталося, що звідусюди звучить одне і те ж словосполучення - Грін Кантрі! Сусіди вже два семестри відходили і задоволені, ви отримали флаєр на виході з метро, та й гугл рекомендує цю школу. Але як же дізнатися чи справді все так цікаво і гарно, як кричить реклама і чи підійде ця школа саме вам і вашій дитині?
Перший контакт – телефонний дзвінок. Привітна адміністратор розповідає про умови навчання в школі, її переваги, особливості (клуби та майстер-класи англійською мовою "Creative Saturdays", додаткову допомогу з домашніми завданнями), знижки, робить попередню реєстрацію і запрошує вас разом із дитиною ближче познайомитися зі школою.
Другий контакт – прихід в школу на співбесіду. Це важливий етап, який допоможе доповнити ваші враження про школу і вирішити наскільки вона відповідає вашим очікуванням, а також протестувати дитину та зареєструвати її у групу відповідного віку та рівня знань. Саме після реєстрації дитині буде запропоновано відвідати пробне заняття, яке абсолютно ні до чого не зобов'язує і абсолютно нічого не коштує! Ну якщо не коштує, то обов'язково треба спробувати.
Третій контакт – перше пробне заняття. Що таке "пробне заняття" і коли на нього можна потрапити?
Пробне заняття - це перше заняття у групі, яку вам запропонували для подальшого навчання, відповідно до віку та рівня знань дитини. Це заняття, на якому будуть присутні майбутні одногрупники та викладач групи. Такі заняття потрібні для усіх учнів незалежно від їх віку, адже вони дозволяють дітям, батькам та викладачам ближче познайомитися та зробити перші висновки щодо відповідності рівня дитини до рівня групи, комфортності групи для кожного учня. Такі заняття є важливими з погляду мотивації та зацікавлення дитини до подальшого навчання. Варто пам’ятати, що інколи потрібно більше, ніж 1 заняття, тому за правилами школи ви можете сплачувати за навчання після другого, а не першого заняття.
Малюки та молодші школярі.
Скажіть дитині про те, що це пробне заняття, після якого ви разом вирішуватимете чи будете відвідувати цю школу. Налаштуйте на те, що не потрібно хвилюватися, що інші діти теж вперше сюди прийшли і ще не мають друзів.
Мамам зовсім маленьких діток слід звернути увагу на те, як почувається дитина у школі, у групі, чи зацікавлена у занятті і з яким настроєм виходить після його закінчення, а також чи зможе вона витримувати уроки, тривалістю по одній годині. Такі спостереження, як правило, є не лише показовими у світлі навчання англійської мови, але й корисні в іншому розумінні - ви вже бачите як ваша дитина знаходить спільну мову з однолітками, як поводить себе у новому оточенні, адже для багатьох такі ранні заняття і є першим "іншим", новим оточенням.
Молодших школярів можна попросити розповісти вам про вчителя, однокласників, вправи та ігри, що використовувалися на занятті, чи дитині було цікаво в даній групі, наскільки зрозумілим був навчальний матеріал.
Старші учні.
Варто використати цей час не лише для того щоб визначитися чи подобається вам викладач і стиль його викладання та порівняти його із вчителькою звичайної школи, як це роблять багато підлітків, а й для того, щоб познайомитися з групою, відчути чи справді це ваш рівень, чи є учні значно сильніші\слабші за вас, чи готові ви працювати в таких умовах та в такому ритмі весь семестр.
Пам’ятайте, що перші заняття, як правило, є легшими, ніж подальше навчання і в більшості зорієнтовані на комунікативні вправи з ціллю здружити групу.
Що робити, якщо загалом вас все влаштовує, але вам чи дитині здалося, що рівень групи вижчий\нижчий від рівня дитини?
Рекомендуємо поспілкуватися з викладачем з цього приводу. Якщо викладач запропонує іншу групу – зареєструватися в адміністратора на ще одне пробне заняття (при наявності вільних місць). Якщо ж викладач не бачитиме необхідності змінювати групу – прийти на 2-ге заняття в цю ж групу, щоб краще зрозуміти рівень одногрупників і після цього робити висновки.
Що робити, якщо дитині не сподобалося заняття?
Перш за все варто поцікавитися що саме не сподобалося, зрозуміти причину невдоволення. Після цього вирішити чи попрощатися і підшукати іншу школу чи переконати дитину прийти ще разок на 2-е пробне заняття, а тоді приймати остаточне рішення.
Чи можуть батьки бути присутніми на занятті?
Оскільки перше заняття є складним і для викладача, і для дітей, то ми не рекомендуємо батькам бути присутніми – дайте дітям адаптуватися і завітайте на 2-е чи 3-тє заняття! Якщо у дитини є необхідність у маминій присутності – попередьте про це адміністратора і будете запрошені на урок.
Бажаємо цікавих пробних занять і приємного навчання!