Сьогодні ринок вивчення англійської мови переповнений пропозиціями різних типів Розмовних курсів з носіями мови для дітей та дорослих (маємо на увазі всі можливі комбінації – Speaking Club з носієм мови, Розмовні заняття, Speaking з носіями мови і т.д.) .
Чому так? Тому що, поширена така думка, що якщо дітей помістити в одне приміщення з носієм мови і він при цьому буде з ними розмовляти, тоді це автоматично дає гарантію, що дитина швидко почне і сама говорити англійською! Переконуємо вас – це не так! Вміння розмовляти англійською – це не вірус грипу і не передається повітряно-крапельним шляхом=)
Грін Кантрі на ринку вже 11 років і протягом цього часу ми вперто намагаємось переконувати як батьків, так і самих носіїв мови=), що заняття Speaking - це не полегшений варіант вивчення англійської, який не перенавантажений зайвою граматикою, письмом та читанням, а один з найважливіших аспектів мови, який потребує багато практики та старань.
Протягом років ми удосконалювали наші заняття з носіями мови, за цей час ми виросли від типового Speaking Club з можливістю разового відвідування занять до унікального Розмовного курсу з авторською методикою.
- Спарені заняття (вивчення англійської поділене на розвиток різних мовних навичок дітей, відповідно і різні види роботи розділені на два заняття);
- Два викладачі для молодших рівнів (носій мови та український викладач працюють в парі);
- Зручний розклад (1 раз на тиждень у вихідні дні);
- 8 рівнів (групи формуються відповідно до віку та рівня англійської дитини).
- Vocabulary + listening (45хв) – презентація та відпрацювання лексичного матеріалу, з дітьми працює носій мови;
- Speaking + live practice (45хв) – спілкування - практика лексики у говорінні, побудова фраз, зв’язних висловлювань; використання англійської в природньому середовищі спілкуванні – майстер-класи, настільні ігри, з дітьми молодшого віку працюють два викладачі – носій мови + український викладача.
- Можливість не просто «слухати» носія мови, а ефективно працювати над навичками говоріння;
- Система два викладачі - можливість кращого контролю розмовної практики при роботі в мінігрупах;
- Присутність україномовного викладача - зменшення стресу для учнів, які працюють з носієм мови вперше (особливо для дітей молодшого віку);
- Не перенасичення новим матеріалом, а виведення пасивної лексики в активну (використання відомих слів у спілкуванні - побудова речень, фраз з їх використанням);
- Практика мови в невимушеному спілкуванні (в умовах майстер-класів).