Сьогодні ринок вивчення англійської мови  переповнений пропозиціями різних типів Розмовних курсів з носіями мови для дітей та дорослих (маємо на увазі всі можливі комбінації – Speaking Club з носієм мови, Розмовні заняття,  Speaking з носіями мови і т.д.) .

Чому так? Тому що, поширена така думка, що якщо дітей помістити в одне приміщення з носієм мови і він при цьому буде з ними розмовляти, тоді це автоматично дає гарантію, що дитина швидко почне і сама говорити англійською! Переконуємо вас – це не так! Вміння розмовляти англійською – це не вірус грипу і не передається повітряно-крапельним шляхом=)

Грін Кантрі на ринку вже 11 років і протягом цього часу ми вперто намагаємось переконувати як батьків, так і самих носіїв мови=), що заняття Speaking - це не полегшений варіант вивчення англійської, який не перенавантажений  зайвою граматикою, письмом та читанням, а один з найважливіших аспектів мови, який потребує багато практики та старань.

Протягом років ми удосконалювали наші заняття з носіями мови,  за цей час ми виросли від  типового Speaking Club з можливістю  разового відвідування занять до унікального Розмовного курсу з авторською методикою.

 

 

  • Спарені заняття (вивчення англійської поділене на розвиток різних мовних навичок дітей, відповідно і різні види роботи розділені на два заняття);
  • Два викладачі для молодших рівнів  (носій мови та український викладач працюють в парі);
  • Зручний розклад (1 раз на тиждень у вихідні дні);
  • 8 рівнів (групи формуються відповідно до віку та рівня англійської дитини).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  Vocabulary + listening (45хв) – презентація та відпрацювання лексичного матеріалу, з дітьми працює носій мови;
  • Speaking + live practice (45хв) – спілкування - практика лексики у говорінні, побудова фраз, зв’язних висловлювань; використання англійської в природньому середовищі спілкуванні – майстер-класи, настільні ігри, з дітьми молодшого віку працюють два викладачі – носій мови + український викладача.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Можливість не просто «слухати» носія мови, а ефективно працювати над навичками говоріння;
  • Система два викладачі - можливість кращого контролю розмовної практики при роботі в мінігрупах;
  • Присутність україномовного викладача - зменшення стресу для учнів, які працюють з носієм мови вперше (особливо для дітей молодшого віку);
  • Не перенасичення новим матеріалом, а виведення пасивної лексики в активну (використання відомих слів у спілкуванні - побудова речень, фраз з їх використанням); 
  • Практика мови в невимушеному спілкуванні (в умовах майстер-класів).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата публікації: 19 січня 2017