Ви вже з народження розмовляєте з дитиною англійською,співаєте англійських пісень-колискових або  вмикаєте чанти від Green Country;)? Чи Ви переконані, що варто залишити дитині дитинство та не починати навчання надто рано? До якої б категорії Ви не належали, і та й інша думка має право на існування! 
 
Науково доведено,що малюк в п’ять років запам’ятовує стільки матеріалу, скільки не запам’ятає ніколи в житті. Основною діяльністю малюка є гра, а гра і є ключиком до вивчення мови. За допомогою ігор малеча, як губка вбирає та легко запам’ятовує інформацію, а в тому числі і вивчає мову. 
За даними наукових досліджень виявлено, що  50% нашої здатності до навчання розвивається до 4 років, а ще 30% - до 8 років. Саме тому, бажано починати вчити мову у ранньому віці. А ще саме в цей період розум дитини не перезавантажений інформацією і тому навчання сприймається легко, як дещо не примусове, а розважально-навчальне.        
Джерело: TedTalks
 А ось, які думки на цю тему мають викладачі  та методисти Green Country :
 
Марія Виноградова,
керівник методичного відділу школи Green Country,
15 років досвіду роботи з дітьми
 
“Будь-який процес навчання змінює мозок, збільшуючи якість та кількість нейронних зв'язків. Це є актуальним у будь-якому віці, оскільки нейронні мережі (читай-мозок) розвиваються доти, доки не починається зворотній процес (руйнування). Вивчення іноземних мов у цьому сенсі дуже ефективне через "зміну кодів" мозку. Звичайно, чим молодший мозок, тим він пластичніший. Отже у дитинстві заняття з вивчення мови набагато ефективніші.”
 
 
 
 
Інна Улітко,
викладач та методист Green Country, 6,5 років досвіду роботи з дітьми
 
“Вчити мову ніколи не пізно. Але... У віці 3-4 років дитина ще не досить володіє рідною мовою, все своє життя вона знайомилась з нею через пісні, ігри, казки, мультики, і починає активно озвучувати те що бачить/чує. Тому думаю що саме у цьому віці, варто починати вчити й іноземну. Адже мозок дитини ще не сприймає навчання як щось "нав'язане" дорослими, а просто як цікаву гру. І їй не потрібно запам'ятовувати що playground - це майданчик, а swing - це гойдалка. Вона просто пізнає світ і відкриває щось нове для себе!”
 
 
 
Марія Ольховик,
автор власної серії підручників 24Steps,
викладач Green Country, 8,5 років досвіду роботи з дітьми
 
 
“На мою думку це все залежить від дитини та її бажання дізнаватися щось нове,  в тому числі вчити англійську.  Про найсприятливіший вік треба питати психологів по конкретній дитині.  Моя позиція - починати ніколи не буває зарано або запізно,  якщо є бажання. “
 
 
 
 
 
Ірина Драпак, 
викладач Green Country, 5 років досвіду роботи з дітьми
 
“Загалом я вважаю, що не існує найсприятливішого віку для вивчення англійської. Все залежить від особливостей дитини і від віку, коли вона почала вивчати, але якщо брати загальну картину і уявити собі типового школяра, що почав вивчати мову у 6 років, то найсприятливішим періодом для інтенсивного вивчення є вік 8-9 років. Час, коли учень вже може читати, коли він вже опановує мову як структуру, як в рідній, так і в англійській. В такому віці дітки починають розуміти будову речення, порядок слів, різницю між частинами мови, а їхнє вміння читати подвоює кількість каналів сприйняття інформації. тому в цей вік дитина може опановувати іноземну мову дуже швидкими темпами, бо на вже існуючі усні  мовленнєві навички накладається розуміння мови як системи, тобто не тільки "як це сказати і повторити" а "чому це потрібно казати саме так, а не інакше".
Тому саме у віці 8-9років дитина може показувати найкращі результати вивчення мови та шалені темпи нашарування нових знань.”
 
 
Наталія Лотоцька - Гевко,
керівник найбільшої в Україні мережі шкіл англійської мови для школярів Green Country
 
“Дуже ранній старт ("з пеленок") збільшує шанси опанування іноземної мови на рівні з рідною, особливо це стосується вимови. Чим пізніше розпочинати навчання - тим більше зусиль потрібно затратити, щоб відчути мову, пропустити її крізь себе. Для результативності дитина повинна чути мову регулярно - хоча б 1-2 години щодня”
 
 
Підсумовуючи вищенаписане, вчитися ніколи не пізно, але ранній початок (до 4-ьох років)  вивчення мови надає великі переваги: навчання - гра, гра - інтерес, інтерес - навчання. Також ранній ранній старт полегшить вироблення хорошої вимови дитини.  Проте  в той час,  коли в молодшому віці вивчення мови відбувається на підсвідомому рівні (дитина пізнає світ разом з мовою) , то у шкільному віці вивчення мови є більш свідомим. В 6-9 років - дитина розуміє будову речення, прості структури мовлення, розвиваються навички письма та читання, в віці 10+   дитина готова вивчати складніші граматичні структури та collocations, сформувати розповідь з кількох речень. Важливо пам"ятати, що лексика, яка під силу дитині в різному віці, також суттєво відрізняється. Тому у вас завжди є простір для розвитку - в той час, як в 3-4 роки - дитина з радістю вивчить лексику дитячого майданчика та своїх іграшок, то в підлітковому віці вона буде з більшим захопленням  обговорювати різні сучасні гаджети  та останні новинки з кінопрокату. 
 
 
Дата публікації: 5 лютого 2018