80 хвилин заняття: багатьом здається, що це забагато для уроку з англійської — діти можуть занудьгувати та втратити концентрацію. 

Проте, коли йдеться про навчання у Грін Кантрі, перейматися не варто: ми знаємо, як утримати увагу навіть найменших студентів і зробити урок динамічним та активним. 

Поділимося цим тут Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними
 

Динамічність та економічність уроку (банер)
 

Зміна активностей: чому це важливо

Діти мають обмежену здатність концентруватися на одному завданні протягом тривалого часу: змінюючи активності, ми підтримуємо їхню увагу і зацікавленість протягом усього уроку. А отже, не лише сприяємо ефективному навчанню, а й підвищуємо мотивацію студентів і всебічно розвиваємо їхні мовні навички Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 2

Динамічність та інтерактивність на уроці Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 3

Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 4 Дозволяє дітям брати активну участь у навчанні: різні види діяльності — від ігор до творчих проєктів — залучають студентів і допомагають  їм краще запам’ятовувати матеріал Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 5


Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 6 Розвиває різні види мислення: кожна активність допомагає працювати з різними аспектами мислення — критичним, логічним, креативним — а також враховує індивідуальний стиль навчання дитини. Таким чином студенти розвивають здатність сприймати інформацію різними шляхами Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 7
 

Англійська у Грін Кантрі (банер)
 

Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 8 Вчить взаємодіяти: працюючи у парах і групах, діти соціалізуються — допомагають один одному, вчаться співпрацювати, колаборуватися та ділити задачі. А ще, це неабияк важливо для розвитку навичок комунікації англійською мовою в реальних ситуаціях Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 9


Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 10 Сприяє фізичній активності: Діти потребують руху, особливо під час тривалих уроків. І активності, зокрема руханки чи ігри, що містять переміщення класом або кімнатою, сприяють розвитку мовних навичок, забезпечують фізичний комфорт і знижують стрес Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 11

Різноманітність на заняттях у Грін Кантрі

Створюючи курси з англійської, ми приділяємо окрему увагу активностям, що урізноманітнюють навчання і роблять його ще ефективнішим. Саме тому кожне навчання, таборова чи канікулярна програма має свої особливості.
 

Різноманітність на заняттях (банер)
 

Методистка Грін Кантрі Анастасія Тичук зазначає: «Ми практикуємо інтегрований підхід до вивчення мови та створюємо збалансовані програми, де діти вдосконалюють усі мовні навички. Попри це, кожен курс дійсно має свою специфіку, а тому види вправ та активностей можуть відрізнятися.

До прикладу, під час вивчення загальної англійської дітям часто зустрічаються завдання на розвиток письма — написати листа, есе або вигадати якусь історію та описати її у деталях. На таких курсах акцент ми робимо на вивченні лексики і граматики, а отже, активності підбираємо відповідні. 

Натомість на курсі «Розмовний з носіями» фокус зроблено на вивченні лексики і функціональної мови (використанні англійської в реальних ситуаціях), тож вправи на вдосконалення говоріння переважають: діти тренують свою вимову і навички комунікації. 

Курс із підготовки до НМТ відрізняється тим, що велика кількість вправ і активностей містить практичні поради та рекомендації щодо складання іспиту. Тому на заняттях студенти працюють із текстами, розвивають навичку ефективного читання, вчаться аналізувати, як підбирати граматичні та лексичні структури, спираючись на контекст». 

Як ми робимо уроки динамічними: найпоширеніші вправи

Жодне заняття у Грін Кантрі не обходиться без ігор, проєктів чи творчих завдань: ми заздалегідь подбали про зацікавленість дітей, тож зробили різноманітні активності обов’язковою частиною навчання. Серед них є: 
 

Англомовні ігри (банер)
 

Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 12 Ігри «Еліас» і «Табу». Вони допомагають краще запам’ятовувати лексику, а також роблять навчальний процес більш інтерактивним.

До прикладу, в «Табу» викладач розподіляє студентів на групи і видає картки зі словами чи картинками, які учні мають пояснити своїм партнерам. Фішка цієї гри полягає в тому, що, крім слів, які потрібно пояснити, на картках також подані слова, які не можна використовувати для пояснення. Отже, студенти мають бути винахідливими, щоби зрозуміло пояснити лексику.  

В «Еліасі» ж діти на швидкість вгадують слова у парах, використовують синоніми та цікаві пояснення, і таким чином набирають бали Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 13
 

Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 14 Дебати. Викладач ділить дітей на дві групи: кожна отримує своє завдання та тему, а також займає позицію «за» чи «проти». Після цього студенти мають декілька хвилин, щоби обмінятися ідеями та визначити свої аргументи, які вони представлятимуть іншій команді. 

Далі розпочинаються дебати: зазвичай першою висловлюється команда, яка займає позицію «за». Представники груп по черзі діляться аргументами і контраргументами, висловлюють свою думку і доводять точку зору англійською.

Креативні проєкти. Створення презентацій, постерів, блогів, власного меню й інші активності роблять заняття динамічним та інтерактивним. Студенти користуються різноманітними застосунками і платформами, працюють самостійно чи у парах, проявляють свій творчий потенціал і вдосконалюють англійську Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 15
 

Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 16 Сторітелінг. Діти вигадують історії, використовуючи активну лексику. У цьому їм допомагають картинки чи списки слів. Так вони вчаться застосовувати слова у контексті та розвивають свою креативність Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 17
 

Поділ на ролі (банер)
 

Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 18 Поділ на ролі. Вчитель вибирає тему — замовлення їжі, візит до лікаря тощо — пояснює контекст, навчає необхідної лексики та розподіляє ролі між студентами. Діти використовують  англійську мову в реальних ситуаціях, а вчитель слідкує за процесом і надає зворотний зв’язок. 

Така діяльність розвиває комунікативні навички, допомагає застосовувати мову у реалістичних контекстах, підвищує мотивацію та вчить співпрацювати.
 

Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 19 Вирішення задач. Діти отримують завдання з проблемою та працюють у команді, щоби знайти її вирішення. Такі вправи сприяють розвитку критичного мислення та креативності. 
 

Квести та ігри (банер)
 

Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 20 Пошукові квести. Викладач готує список предметів, які потрібно знайти, або завдань, які учні мають виконати — наприклад, відповісти на питання, розгадати загадки, знайти об'єкти у класі. І все це — англійською Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 21

Діти працюють у командах або парах — читають інструкції, обговорюють свої дії, формулюють відповіді. Така інтерактивна гра сприяє розвитку мовних навичок, співпраці та креативності. 


Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 22 Настільні та онлайн-ігри також стають у пригоді на заняттях. Завдяки ним студенти повторюють лексику і граматику, вдосконалюють свої навички говоріння і всебічно розвиваються Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 23


Заняття у Грін Кантрі — час для саморозвитку, соціалізації та нового досвіду: ми працюємо, щоби навчальний простір захоплював і мотивував дитину здобувати знання Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 24

Чекаємо на всіх охочих, аби відкрити світ цікавої англійської Як ми робимо уроки динамічними та інтерактивними, 25
 

Англійська у Грін Кантрі (банер)

Дата публікації: 11 грудня 2024