Цікаві завдання, актуальна лексика та структуровані матеріали — усе це неабияк важливо для того, щоби навчання було ефективним і захопливим.
Проте не слід забувати про ще один аспект — правильне планування заняття. Саме завдяки йому діти тримають увагу протягом всього уроку, засвоюють і практикують знання.
З чого ж складаються заняття у Грін Кантрі?
Перевірити і повторити, попрактикувати, вивчити нове… Здається, встигнути все — завдання із зірочкою
Насправді ж, усе набагато простіше: ми використовуємо інтегрований підхід до навчання, спрямований на розвиток та природне поєднання мовних навичок — говоріння, слухання, читання і письма — так, як це відбувається у реальному житті.
Саме тому всі завдання передбачають використання кількох умінь одночасно: аудіювання містить нові слова і поєднується з письмом, а граматику діти вивчають у контексті та інтегрують у говоріння.
Для того, щоби студенти успішно опановували нові теми та вміли їх використовувати, ми розділили уроки на декілька етапів — їх зобразили на інфографіці для кращого сприйняття:
Спершу, проаналізувавши виконані Self Study — підготовку до заняття, яку студенти виконують вдома самостійно — викладач виділяє невелику частину уроку на повторення, пояснення того, що студенти не зрозуміли, та відповіді на питання.
Для цього діти працюють із картками — складають речення, пояснюють слова тощо; виконують завдання на True/False — шукають помилки; грають і змагаються на інтерактивних платформах Quizlet, Kahoot, Bamboozle, Quizizz.
Такий підхід допомагає повністю засвоїти тему і почати її використовувати
20% уроку діти практикують граматику і лексику, яку готували до уроку. Студенти виконують вправи на використання граматичних конструкцій та слів — заповнюють пропуски у текстах, розкривають дужки і підбирають правильну форму слова, з’єднують картинки з визначеннями чи реченнями, розміщують слова у правильному порядку, складають діалоги.
60-70% уроку ми відводимо на production або freer practice — частину, де діти практикують мову у максимально вільний і творчий спосіб. Акцент на цьому етапі робиться на самостійності студентів і використанні мови для комунікації. Саме тому діти ведуть дискусії та інтерв’ю, діляться на ролі, створюють проєкти, презентації, історії або описи.
Часто уроки містять і додаткові завдання: на них виділяється близько 10-20% часу. Це можуть бути:
Ice-breakers (вправи на знайомство на першому занятті курсу), повторення попередньої теми для кращого закріплення чи робота з вимовою.
Listening або reading: студенти слухають аудіо або читають текст, де в контексті присутня лексика чи граматика, яку вони вивчають.
Exam practice — етап, який виконують лише студенти курсу з підготовки до НМТ. Він полягає у тому, що учні працюють над "Reading" та "Use of English", виконуючи тестові завдання з іспиту.
Зворотний зв’язок — невід’ємна складова прогресу в навчанні. Саме тому протягом усього заняття та по його завершенню викладач приділяє увагу роботі над помилками та відгукам про успіхи студентів
Діти отримують підтримку і конструктивну критику, яка допоможе їм розвиватися і не допускати помилок у подальшому.
Все це — лише невелика частина досвіду, який здобувають грінкантрівці на заняттях.
Ми продовжуємо працювати і вдосконалюємося для того, щоби діти росли у своїх знаннях і відчували інтерес до навчання