Англійська у сучасному світі — це про конкурентоспроможність, нові можливості в бізнесі й працевлаштуванні та розширення кордонів. Компанії активно впроваджують англійську для співпраці з іноземними партнерами, створення нових продуктів і реклами.
Український бізнес також не стоїть на місці: у момент свого справжнього розквіту підприємства масштабуються, стають впізнаваними у світі та починають працювати на іноземну авдиторію.
Що ж це означає? Як мінімум, що внутрішня та зовнішня комунікація у компаніях відбувається англійською. Листування, корпоративні зустрічі, соцмережі та реклама — все це вимагає знання мови від сучасного фахівця.
Тренд на англійську мову — не просто тенденція. Найуспішніші українські компанії з різних галузей «перекладають» свою комунікацію після розширення за межі України.
До прикладу, всім нам знайома Нова Пошта активно відкриває нові відділення у Європі. Саме тому вона адаптує свої комунікації та дублює контент як українською, так й іноземними мовами. Це публікації в медіа, соцмережах, спілкування з клієнтами тощо.
Petcube — українська компанія, яка розробляє ґаджети для домашніх тварин. Вона розширює свою присутність на ринках США та Європи, тож комунікує суто англійською, хоч і розташована в Україні.
Провідна галузь — IT-компанії — також не стоять на місці. Одним із багатьох таких підприємств є Reface, який розробляє мобільні застосунки. Компанія виходить на світовий ринок, співпрацює з іноземними селебріті та активно популяризує свій продукт, тому англійська мова стає основною в її комунікаціях — від соцмереж до інтерфейсу застосунків.
Схожу історію має і Grammarly — український онлайн-сервіс, який допомагає у грамотному використанні мови. Від самого заснування застосунок орієнтується на світове ком’юніті, тож більша частина спілкування відбувається англійською, рідше — українською.
Фешн-індустрія також не відстає: українські дизайнери одягають зірок світового масштабу — Дженніфер Лопес, Бейонсе та навіть принцесу Баварії Софі-Александру. Саме тому такі бренди, як Ruslan Baginskiy, KSENIASCHNAIDER чи Frolov ведуть комунікацію двома мовами — українською та англійською.
Незалежно від галузі, український бізнес розвивається і росте. І саме тому набирає обертів й англійська: вже зараз вона необхідна у роботі всім — від айтівців до фахівців із торгівлі, менеджерів чи секретарів.
Цьогорічний аналіз від Work.ua показав, що попит на англійську в роботі помітно зростає:
Продовжилася тенденція на зростання кількості вакансій із вимогою про знання англійської мови: таких пропозицій роботи лише за лютий 2024 року стало більше на 16%
Знання англійської впливає на розмір зарплати й конкурентоспроможність. Отже, щоби мати шанс на різноманітний досвід, престижне навчання, улюблену та високооплачувану роботу, варто розпочинати вивчення мови якомога раніше.
Майбутнє дитини у ваших руках: розпочинайте будувати його вже сьогодні