Англійська у сучасному світі — це про конкурентоспроможність, нові можливості в бізнесі й працевлаштуванні та розширення кордонів. Компанії активно впроваджують англійську для співпраці з іноземними партнерами, створення нових продуктів і реклами.

Український бізнес також не стоїть на місці: у момент свого справжнього розквіту підприємства масштабуються, стають впізнаваними у світі та починають працювати на іноземну авдиторію.

Що ж це означає? Як мінімум, що внутрішня та зовнішня комунікація у компаніях відбувається англійською. Листування, корпоративні зустрічі, соцмережі та реклама — все це вимагає знання мови від сучасного фахівця. 

Які компанії комунікують англійською

Які компанії комунікують англійською (банер)


Тренд на англійську мову — не просто тенденція. Найуспішніші українські компанії з різних галузей «перекладають» свою комунікацію після розширення за межі України.

До прикладу, всім нам знайома Нова Пошта активно відкриває нові відділення у Європі. Саме тому вона адаптує свої комунікації та дублює контент як українською, так й іноземними мовами. Це публікації в медіа, соцмережах, спілкування з клієнтами тощо.

Petcube — українська компанія, яка розробляє ґаджети для домашніх тварин. Вона розширює свою присутність на ринках США та Європи, тож комунікує суто англійською, хоч і розташована в Україні. 
 

Англійська для дітей у Грін Кантрі (банер)
 

Провідна галузь — IT-компанії — також не стоять на місці. Одним із багатьох таких підприємств є Reface, який розробляє мобільні застосунки. Компанія виходить на світовий ринок, співпрацює з іноземними селебріті та активно популяризує свій продукт, тому англійська мова стає основною в її комунікаціях — від соцмереж до інтерфейсу застосунків.

Схожу історію має і Grammarly — український онлайн-сервіс, який допомагає у грамотному використанні мови. Від самого заснування застосунок орієнтується на світове ком’юніті, тож більша частина спілкування відбувається англійською, рідше — українською.

Фешн-індустрія також не відстає: українські дизайнери одягають зірок світового масштабу — Дженніфер Лопес, Бейонсе та навіть принцесу Баварії Софі-Александру. Саме тому такі бренди, як Ruslan Baginskiy, KSENIASCHNAIDER чи Frolov ведуть комунікацію двома мовами — українською та англійською.

Чи важлива англійська для працевлаштування

Чи важлива англійська для працевлаштування (банер)


Незалежно від галузі, український бізнес розвивається і росте. І саме тому набирає обертів й англійська: вже зараз вона необхідна у роботі всім — від айтівців до фахівців із торгівлі, менеджерів чи секретарів. 

Цьогорічний аналіз від Work.ua показав, що попит на англійську в роботі помітно зростає:

Продовжилася тенденція на зростання кількості вакансій із вимогою про знання англійської мови: таких пропозицій роботи лише за лютий 2024 року стало більше на 16%


Знання англійської впливає на розмір зарплати й конкурентоспроможність. Отже, щоби мати шанс на різноманітний досвід, престижне навчання, улюблену та високооплачувану роботу, варто розпочинати вивчення мови якомога раніше.

Майбутнє дитини у ваших руках: розпочинайте будувати його вже сьогодні Англійська у бізнесі: як масштабуються українські бренди
 

Англійська в Грін Кантрі (кнопка)

 

Дата публікації: 24 жовтня 2024