Знання та успіхи у навчанні залежать не лише від методик та кількості занять на тиждень. 
Наші викладачі приділяють не менше уваги і вірному спілкуванню зі студентами. Адже словом, як чарівною паличкою, монжна творити  і дива, і катастрофи. 
Ділимося із вами «секретними заклинанями», що використовують наші викладачі аби «зачарувати» учнів на позитив та успіх у навчанні. А батьки можуь взяти їх на озброєння щоб налаштовувати дітей на успіх у житті загалом. 
 
1) Помилятися можна! It’s ok to make mistakes!
Дуууже важлива фраза, адже людині, що боїться помилитись, важко дається будь-який крок поза шаблоном (а отже й творчіть).
 
2) Ти добре попрацював! Good job!
 А не «Ти розумник» або «Ти молодець!», оскільки якщо дитина затямить, що вона молодець не залежно від прикладених зусиль, то навіщо напружуватися? Тому заохочуємо старання та досягнуті результати. 
 
3) Ти можеш звернутися до мене по допомогу.  You can ask me for help.
Значно краще, якщо дитина звертається по допомогу до викладача аніж списує у сусіда чи зі шпаргалки. Так і з батьками – якщо можна розраховувати на допомогу від них, то менша ймовірність, що дитина приєднається до поганої компанії, зловживатиме комп’ютерними іграми чи шкідливими речовинами. 
 
 
4) Я тобі довіряю.  I trust you.
Уявімо ситуацію, що студент списував. Але заперечує це. Якщо надалі викладач постійно підозрюватиме учня у списуванні, то в нього просто не буде шансів виправитися: навіщо бути чесним, якщо мені все одно не повірять?
Звинувачення завжди мають бути отгрунтовані. Постійна ж довіра та віра в хороші вчинки дитини до позитивного ж і підштовхують. 
 
5) Що можна покращити? What can be improved?
Замість «Які недоліки...» - вчимо дитину мислити позитивно. Це секрет успішних людей ;)
 
6) Я поважаю твій вибір і рішення. I respect your choice and decision.
*Якщо це не шкодить тобі, іншим людям чи оточенню.
Ми ж виховуємо самостійних, рішучих та мислячих особистостей. А як можна приймати рішення про реформи якщо не дали потренуватися, вибираючи собі колір кепки або номер шафки, для зберігання речей?
 
7) Що ти відчуваєш? What do you feel?
Дуже хороше запитання в проблемих ситуаціях. Часто діти самі не знають, що з ними відбувається і чому вони чинять саме так. Виявивши почуття та назвавши його, можна справитись із проблемою. 
 
 
8) Ти в безпеці. You are safe.
Дивна фраза? Здавалося б, що може загрожувати вдома? А дитина сприймає як потенційну загрозу підвищений тон тата, або ж обіцянку мами не відпустити гуляти, якщо уроки не зробив.
Основне завдання мозку – виживання. Лише перебуваючи в безпеці, його нейрони матимуть можливість підробляти за сумісництвом на заняттях із аглійської чи алгебри. Інакше – і англійська і алгебра відпочивають. 
Тож ця фраза більше навіть нагадування для батьків та викладачів. 
 
9) У тебе все вдасться, якщо докладеш достатньо зусиль! You will succeed in everything if you work hard.
- Я сто разів пробував, а в мене все одно не виходить! 
- Зроби сто перший!
Усі великі винаходи та досягнення – результат грандіозних зусиль. 
 
10) Розкажи, як пройшов твій день. Tell me about your day.
Цікавтеся. Щоб не пропустити чогось важливого.
Відомо, що діти, особливо підлітки, швидше розповідають про свої проблеми друзям чи викладачам. Бо вони, зазвичай, не будуть лізти глибоко в душу або давати з розгону безліч порад. 
Важко стриматися?)
Лайфак – запитуйте, попиваючи чайок. Тільки дитина починає розповідати – наберіть непомітно ковток та насолоджуйтеся ним. Заодно краще розвиватиметься міміка!
 
 
Успіху вам у житті та спілкуванні з нащадками!
 
При написанні статті використані ідеї із:
- статті Світлани Ройз «18 фраз, которие я говорю сину о школе»
- книги Джона Медіни «Правила розвитку мозку дитини»
 
 
Поради підготувала: 
 
Христина Козуб,
старший викладач Грін Кантрі
 
Словом можна творити і дива, і катастрофи!
 
 
 
 
 
 
Дата публікації: 1 лютого 2018