Head of Marketing Department

Обов’язки:

  • Стратегічне планування маркетингових активностей, розробка рекламних цілей, підготовка річних і сезонних кампаній для основних продуктів (курси, табори, події, колаборації).

  • Організація та контроль виконання задач внутрішніх та зовнішніх команд (SMM, дизайн, копірайтинг, продакшн, SEO, таргетинг тощо).

  • Дослідження ринку, конкурентів і ЦА, виявлення нових сегментів та потенційних клієнтів.

  • Розробка, оновлення та оптимізація лендингів, сайту, особистого кабінету, у співпраці з технічними фахівцями.

  • Ініціювання та впровадження інструментів генерації лідів (квізи, чат-боти, підписки, промоактивності тощо).

  • Координація маркетингових подій та запусків: марафони, онлайн-заходи, партнерські активності, комунікаційні тунелі.

  • Планування бюджету, прогнозування CAC, вибір ефективних каналів залучення та оптимізація існуючих.

  • Контроль і покращення процесів утримання клієнтів: збір фідбеку, програми лояльності, робота з LTV.

  • Крос-функціональна співпраця з іншими відділами: продажі, методичний, фінансовий, IT та командами мережі проєктів Green Forest Family.

  • Пошук, координація та аналітика партнерств з організаціями, блогерами, медіа.

  • Аналіз ефективності кампаній та звітність: щотижневі мітинги, щомісячні та квартальні звіти щодо KPI, витрат та результатів.

  • Покращення внутрішніх процесів у відділі, впровадження структурних змін, оптимізація роботи.

  • Побудова та розвиток команди маркетингу: рекрутинг, онбординг, менторство, постановка цілей, підвищення кваліфікації, мотивація.

  • Узгодження креативних концепцій (візуалів, меседжів, текстів) та передача їх у виробництво.

  • Аналітика рекламних матеріалів та кампаній у Meta, з формуванням висновків для майбутніх запусків.

  • Розвиток retention-маркетингу: сценарії, мобайл пуші, розсилки, контент, база контактів, смс розсилки.

  • Участь у розробці нових послуг, формування комунікаційної стратегії на етапі впровадження.

  • Особистий професійний розвиток: участь у навчаннях, тренінгах, відстеження маркетингових трендів.

  • Планування та залучення команди до креативного брейншторму для аналізу, впровадження, пошук ідей для покращення комунікаційних або стратегічних рекламних кампаній.

Вимоги:

  • Досвід на позиції керівника маркетингового відділу від 1 року.

  • Практичне розуміння маркетингових каналів: діджитал, офлайн, PR, партнерства.

  • Успішний досвід запуску та аналізу рекламних кампаній.

  • Вміння працювати з бюджетами та KPI.

  • Аналітичне мислення, стратегічне бачення, креативність.

  • Гнучкість, системність, ініціативність.

  • Рівень англійської — не нижче Intermediate (для розуміння продукту та взаємодії з контентом), грамотна українська мова.

  • Розуміння освітніх тенденцій та вміння відслідковувати тренди.

Крім любові і поваги всіх колег, ти ще отримаєш:

  • Безоплатні курси з англійської.

  • Свободу креативити, реалізовувати, генерувати ідеї.

  • Повна або часткова компенсація навчання (але віримо, що ти нас прийдеш дивувати вміннями ;).

  • Мікс (ремоут/офіс у центрі Києва біля м. Театральна). Один день у тижні — обов’язковий день в офісі з командою.

  • Графік: пн-пт 10−18 (40 год / тижд).

  • Стабільна з/п.

  • Корпоративні події.

ВАМ ПІДХОДИТЬ ЦЯ
ВАКАНСІЯ?

Дякуємо, що зацікавилися нашою діяльністю 💚
Наша команда перегляне вашу анкету та обов’язково зв’яжеться з вами, якщо ваші навички та досвід відповідатимуть вимогам до обраної посади.
Тішимося, що ви хочете просувати сучасну освіту разом із нами! 🙌

Вакансії

Прагнемо створити місце роботи твоєї мрії

Слідкуй за оновленнями — будемо раді бачити тебе в нашій команді, щойно з'явиться можливість iOS 18.4