Обов’язки:
-
Стратегічне планування маркетингових активностей, розробка рекламних цілей, підготовка річних і сезонних кампаній для основних продуктів (курси, табори, події, колаборації).
-
Організація та контроль виконання задач внутрішніх та зовнішніх команд (SMM, дизайн, копірайтинг, продакшн, SEO, таргетинг тощо).
-
Дослідження ринку, конкурентів і ЦА, виявлення нових сегментів та потенційних клієнтів.
-
Розробка, оновлення та оптимізація лендингів, сайту, особистого кабінету, у співпраці з технічними фахівцями.
-
Ініціювання та впровадження інструментів генерації лідів (квізи, чат-боти, підписки, промоактивності тощо).
-
Координація маркетингових подій та запусків: марафони, онлайн-заходи, партнерські активності, комунікаційні тунелі.
-
Планування бюджету, прогнозування CAC, вибір ефективних каналів залучення та оптимізація існуючих.
-
Контроль і покращення процесів утримання клієнтів: збір фідбеку, програми лояльності, робота з LTV.
-
Крос-функціональна співпраця з іншими відділами: продажі, методичний, фінансовий, IT та командами мережі проєктів Green Forest Family.
-
Пошук, координація та аналітика партнерств з організаціями, блогерами, медіа.
-
Аналіз ефективності кампаній та звітність: щотижневі мітинги, щомісячні та квартальні звіти щодо KPI, витрат та результатів.
-
Покращення внутрішніх процесів у відділі, впровадження структурних змін, оптимізація роботи.
-
Побудова та розвиток команди маркетингу: рекрутинг, онбординг, менторство, постановка цілей, підвищення кваліфікації, мотивація.
-
Узгодження креативних концепцій (візуалів, меседжів, текстів) та передача їх у виробництво.
-
Аналітика рекламних матеріалів та кампаній у Meta, з формуванням висновків для майбутніх запусків.
-
Розвиток retention-маркетингу: сценарії, мобайл пуші, розсилки, контент, база контактів, смс розсилки.
-
Участь у розробці нових послуг, формування комунікаційної стратегії на етапі впровадження.
-
Особистий професійний розвиток: участь у навчаннях, тренінгах, відстеження маркетингових трендів.
-
Планування та залучення команди до креативного брейншторму для аналізу, впровадження, пошук ідей для покращення комунікаційних або стратегічних рекламних кампаній.
Вимоги:
-
Досвід на позиції керівника маркетингового відділу від 1 року.
-
Практичне розуміння маркетингових каналів: діджитал, офлайн, PR, партнерства.
-
Успішний досвід запуску та аналізу рекламних кампаній.
-
Вміння працювати з бюджетами та KPI.
-
Аналітичне мислення, стратегічне бачення, креативність.
-
Гнучкість, системність, ініціативність.
-
Рівень англійської — не нижче Intermediate (для розуміння продукту та взаємодії з контентом), грамотна українська мова.
-
Розуміння освітніх тенденцій та вміння відслідковувати тренди.
Крім любові і поваги всіх колег, ти ще отримаєш:
-
Безоплатні курси з англійської.
-
Свободу креативити, реалізовувати, генерувати ідеї.
-
Повна або часткова компенсація навчання (але віримо, що ти нас прийдеш дивувати вміннями ;).
-
Мікс (ремоут/офіс у центрі Києва біля м. Театральна). Один день у тижні — обов’язковий день в офісі з командою.
-
Графік: пн-пт 10−18 (40 год / тижд).
-
Стабільна з/п.
-
Корпоративні події.