Йде 4 місяць повномасштабної війни росії проти України. Багато людей в достатній мірі адаптувалися до нових реалій — повернулися на роботу або знайшли нову, віднайшли нові причини для радості і продовжують допомагати країні, чим можуть. Але ці «люди» — дорослі. А як бути з дітьми, які сприймають світ зовсім інакше? Як дітям адаптуватися та ефективно навчатися в умовах війни?
Ми поставили мету дослідити як саме війна вплинула на дітей, які відбулися зміни у поведінці, настрої та продуктивності. Ми звернулися за допомогою до батьків і попросили відповісти на ряд запитань.
У дослідженні брали участь батьки дітей 6-11 років (34,5%) та 11-16 років (65,5%).
Ми запитали про кількість часу, яку дитина приділяє вивченню англійської у Грін Кантрі. Наразі багато дітей перебувають за кордоном і знання англійської як інтернаціональної мови є дуже важливим для адаптації в новому середовищі.
10,4% батьків відповіли, що час на англійську збільшився
38,2% — не змінився
Найбільша кількість батьків — 51,4% відповіли, що час зменшився
Ми поставили питання про час, який дитина витрачала на навчання в загальноосвітній школі. Зазначимо, що з 24 лютого усе навчання відбувалося онлайн.
7,9% відповіли, що час на уроки з початком війни збільшився
44,3% відповіли, що час на уроки не змінився
Найбільша кількість батьків — 47,9% відповіли, що час на уроки зменшився
Фізична активність — важлива складова розвитку дитини. Ми поцікавилися, скільки часу дитина приділяла спорту до 24.02 та скільки приділяє зараз.
9,9% — час на заняття спортом збільшився
21,4% — не змінився
Найбільша кількість батьків — 68,6% відповіли, що час зменшився
Часто під час стресу як дитина, так і дорослий можуть перестати думати про правильне харчування та «нападати» на нездорову їжу. Ми спитали, як поводять себе діти:
31,8% відповіли, що стало більше шкідливого та солодкого
Найбільша кількість батьків — 68,2% батьків відповіли, що раціон дитини не змінився
Усі ми розуміємо, що увага та концентрація дітей будуть страждати через нові умови життя, перенесений воєнний стрес та невизначеність. Ми запитали батьків, які вони бачать зміни у дитині.
32,5% батьків не бачать змін у продуктивності дитини (що є хорошим показником у даній ситуації)
14,6% — немає бажання вчитися, яке було до війни
Найбільший показник батьків — 52,9% відповіли, що дитині важко сконцентруватися
Також зазначалося, що дітям стало важче запам'ятовувати нове та підвищилася непосидючість.
Настрій
Настрій дитини напряму впливає на продуктивність її навчання. От результати, які ми отримали:
30% — суттєво підвищилась нервовість дитини
12% — дитина часто сумує
8% — дитина не хоче спілкуватися
Найбільший показник батьків — 50% відповіли, що спостерігають у дитини переважно хороший настрій та не бачать змін
Також ми попросили батьків, аби вони ділилися власними спостереженнями щодо продуктивності дітей під час війни. Більшість відповідей були про те, що заняття англійською допомагають дітям відчути себе так, наче війни немає, особливо якщо дитина в мирний час вже розпочала навчання. Тобто заняття допомагають відволіктися, покращує настрій через спілкування з однолітками.
Ви все ще встигаєте долучитися до літніх програм Грін Кантрі!
Ми маємо онлайн курси та офлайн табір, обирайте те, що найкраще підходить для вашої дитини