Йде 4 місяць повномасштабної війни росії проти України. Багато людей в достатній мірі адаптувалися до нових реалій — повернулися на роботу або знайшли нову, віднайшли нові причини для радості і продовжують допомагати країні, чим можуть. Але ці «люди» — дорослі. А як бути з дітьми, які сприймають світ зовсім інакше? Як дітям адаптуватися та ефективно навчатися в умовах війни? 

Ми поставили мету дослідити як саме війна вплинула на дітей, які відбулися зміни у поведінці, настрої та продуктивності. Ми звернулися за допомогою до батьків і попросили відповісти на ряд запитань.

У дослідженні брали участь батьки дітей 6-11 років (34,5%) та 11-16 років (65,5%).

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри

 

Ми запитали про кількість часу, яку дитина приділяє вивченню англійської у Грін Кантрі. Наразі багато дітей перебувають за кордоном і знання англійської як інтернаціональної мови є дуже важливим для адаптації в новому середовищі.

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 2 10,4% батьків відповіли, що час на англійську збільшився

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 3 38,2% — не змінився

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 4 Найбільша кількість батьків — 51,4% відповіли, що час зменшився


Ми поставили питання про час, який дитина витрачала на навчання в загальноосвітній школі. Зазначимо, що з 24 лютого усе навчання відбувалося онлайн. 

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 5 7,9% відповіли, що час на уроки з початком війни збільшився

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 6 44,3% відповіли, що час на уроки не змінився

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 7 Найбільша кількість батьків —  47,9% відповіли, що час на уроки зменшився


Фізична активність — важлива складова розвитку дитини. Ми поцікавилися, скільки часу дитина приділяла спорту до 24.02 та скільки приділяє зараз.  

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 8 9,9% — час на заняття спортом збільшився

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 9 21,4% — не змінився

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 10 Найбільша кількість батьків — 68,6% відповіли, що час зменшився


Часто під час стресу як дитина, так і дорослий можуть перестати думати про правильне харчування та «нападати» на нездорову їжу. Ми спитали, як поводять себе діти:

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 11 31,8% відповіли, що стало більше шкідливого та солодкого

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 12 Найбільша кількість батьків — 68,2% батьків відповіли, що раціон дитини не змінився
 

Усі ми розуміємо, що увага та концентрація дітей будуть страждати через нові умови життя, перенесений воєнний стрес та невизначеність. Ми запитали батьків, які вони бачать зміни у дитині.

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 13 32,5% батьків не бачать змін у продуктивності дитини (що є хорошим показником у даній ситуації)

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 14 14,6% — немає бажання вчитися, яке було до війни

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 15 Найбільший показник батьків — 52,9% відповіли, що дитині важко сконцентруватися

Також зазначалося, що дітям стало важче запам'ятовувати нове та підвищилася непосидючість.
 

Настрій

Настрій дитини напряму впливає на продуктивність її навчання. От результати, які ми отримали: 

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 16 30% —  суттєво підвищилась нервовість дитини

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 17 12% —  дитина часто сумує

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 18 8% — дитина не хоче спілкуватися

Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 19 Найбільший показник батьків — 50% відповіли, що спостерігають у дитини переважно хороший настрій та не бачать змін


Також ми попросили батьків, аби вони ділилися власними спостереженнями щодо продуктивності дітей під час війни. Більшість відповідей були про те, що заняття англійською допомагають дітям відчути себе так, наче війни немає, особливо якщо дитина в мирний час вже розпочала навчання. Тобто заняття допомагають відволіктися, покращує настрій через спілкування з однолітками.

Ви все ще встигаєте долучитися до літніх програм Грін Кантрі!

Ми маємо онлайн курси та офлайн табір, обирайте те, що найкраще підходить для вашої дитини Изменения в детском продуктивности впоследствии войны. Опрос Грин Кантри, 20

Дата публикации: 31 мая 2022