Кожна дитина сприймає інформацію по-своєму. І йдеться далеко не про особливості характеру 

У світі існує декілька стилів навчання, через які учням легко засвоювати матеріал. Сприйняття через зображення, аудіо, текст чи дії — розуміння та врахування таких потреб робить освітній процес у рази цікавішим, ефективнішим та комфортнішим 

Які ж саме стилі існують? Розповідаємо та ділимося прикладами впровадження у цій статті.


Візуальне сприйняття (банер)
 

Візуальний. Діти з таким типом сприйняття найкраще розуміють і запам’ятовують інформацію через візуальні образи — схеми, діаграми, графіки, зображення, малюнки тощо. Навіть просте підкреслення кольоровим маркером у зошиті допоможе їм краще засвоїти матеріал. 

Найбільш оптимальний спосіб викладання для таких студентів — це візуально показати їм зв’язок між різними ідеями. 

%advertisement:14381% 

Саме тому кожен блок завдань у Грін Кантрі містить роботу з візуальними елементами — зображеннями, асоціаціями, відео. Студенти поєднують малюнки зі словами, підбирають відповідники та створюють зв’язки через візуал. А під час навчання викладачі додають до пояснень схеми й таблиці, аби якнайкраще пояснити та структурувати інформацію.


Аудіальне сприйняття (банер)
 

Аудіальний. Таким способом діти найкраще навчаються, озвучивши чи почувши матеріал. Тож найкраща стратегія — дискусії та повторення вголос. Прослуховуючи інформацію, відвідуючи лекції чи надаючи перевагу навчальним роликам, студенти краще розуміють певний концепт чи ідею.

Групові обговорення — невід’ємна частина кожного заняття у Грін Кантрі. Жодна тема — лексична чи граматична — не обходиться без практики. Діти дискутують, пояснюють  правила, використовують їх у реченнях, висловлюють власні думки, таким чином вдосконалюючи одразу декілька мовних навичок 


Сприйняття через текст (банер)
 

Читання і письмо. Текст, а саме підручники, конспекти, власні нотатки — найкращий спосіб запам’ятовування для дітей із таким стилем сприйняття. Для них слова набагато сильніші за будь-який інший вид контенту під час навчання: вони як полегшують розуміння, так і простіше даються під час самостійних вправ — часто такі студенти найкраще виконують саме письмові завдання.   

Власні висловлення, есе й написання речень англійською складають чималий відсоток вправ у Грін Кантрі. Завдяки ним діти вчаться правильно писати англійські слова, послідовно викладати свої думки та використовувати нову лексику в різних форматах. 


Сприйняття через дії (банер)
 

Кінестетичний. У цьому випадку діти навчаються через дії — творчість, проєкти, практику. У ситуації, коли лабораторні роботи та створення чогось своїми руками неможливі, наведення багатьох прикладів та особисті асоціації стають найкращим варіантом для запам’ятовування. 

Опановуючи нову тему, студенти Грін Кантрі використовують її на практиці протягом 70% уроку. Створюють власні проєкти та презентації, у групах працюють із новою темою, таким чином закріплюючи матеріал. 

Поєднання різних форматів = ключ до прогресу

Важливо розуміти: єдиного найкращого стилю навчання для всіх учнів не існує. Кожна людина має унікальне сприйняття, що буде ефективним саме для неї. 

Навчаючи англійській, ми поєднуємо різні види контенту — тексти, аудіо, відео, ігрові вправи. Це допомагає нам досягати найкращих результатів: інтерактивні завдання втримують увагу завдяки різноманітним форматам, розвивають декілька мовних навичок одночасно та заохочують дітей до навчання через гейміфікацію. 

А ще роблять англійську доступною будь-де і будь-коли :)



 

Комфорт, інтерес і доступність — основа ефективного навчання з нами. Й зараз — саме час спробувати: тисніть на кнопку та проходьте завдання Self Study разом із дитиною, аби на власному досвіді відчути дієвість підходу.

 

Дата публикации: 29 апреля 2025