Гейміфікація активно набирає обертів у різних сферах нашого життя: ігри, система винагороджень і балів, таблиці лідерів, різноманітні інструменти управління — все це залучає користувачів, роблячи будь-який процес у рази цікавішим та приємнішим. 

Ми ж у Грін Кантрі ідемо в ногу з часом, також впроваджуючи у навчання гейміфікований підхід — на уроках англійської мови. Як саме — розповідаємо тут 

Чому гейміфікація в освіті ефективна

Гейміфікація — це використання ігрових елементів, механік і принципів у навчальному процесі для підвищення мотивації учнів, залученості та ефективності засвоєння матеріалу.

Ігрові елементи перетворюють навчальні завдання на захопливий досвід. Однак основна їхня мета — не просто розвага: граючи, студенти почуваються вмотивованими, адже навчання перетворюється на справжню пригоду й інтерактивний процес. 
 

Чому гейміфікація ефективна (банер)
 

Відчуття досягнень, прагнення дійти своєї мети, виклики, здорова конкуренція — лише частина аспектів, які залучають сучасних дітей і роблять гейміфікований освітній процес навчання по-справжньому захопливим. 

Отже, саме завдяки гейміфікації в освіті студенти всіляко розвивають мовні та когнітивні навички й отримують можливість навчатися у невимушеній атмосфері. А уроки стають різноманітними та сприяють кращому засвоєнню інформації 

Як ми гейміфікуємо навчання на уроках англійської мови

Ігровий підхід на уроках Грін Кантрі (банер)
 

Вивчення англійської у Грін Кантрі ніколи не стає рутиною: ми подбали про низку активностей, які підтримують інтерес студентів і різноманітність занять. Серед них: 

 Система мотивації. Відчуття досягнення та винагороди за свої зусилля — найкраща мотивація під час уроків англійської мови. Саме тому гейміфікація змінила навіть звичну освітню систему оцінювання. Ми її вдосконалили — замінили бали на унікальну шкільну валюту «кантрики».

Студенти заробляють кошти за активність, виконані завдання (Self Study), відгуки та участь у зйомках для школи. А витратити їх можна на брендовані товари крамниці Yellow Shop, сертифікати на емоції, організацію піца-паті з одногрупниками чи благодійність. 

Такий освітній гейміфікований підхід до навчання створює справжній інтерес і прагнення до вивчення нового, а також розвиває фінансову грамотність і відповідальність.


Система мотивації у Грін Кантрі (банер)
 

Вправи на онлайн-платформі. Інтерактивна платформа My GC — це простір для навчання, що не лише зберігає всі необхідні теми та матеріали, а й містить гейміфіковані освітні підходи для їхнього засвоєння.

Ми розробили понад 20 видів завдань із миттєвою перевіркою, що створюють відчуття гри під час виконання. 

 Онлайн-ресурси. Запам’ятовувати нові слова списками — не найкраща ідея, особливо, коли йдеться про навчання для дітей. Щоби освіта була всебічно гейміфікована, а лексика засвоювалася легко і цікаво, її опанування ми перетворюємо на гру, використовуючи такі онлайн-ресурси як Kahoot, Quizlet, Bamboozle, Jeopardy, Quizizz.

Студенти повторюють пройдене за допомогою флеш-карток, використовують слова у контексті, виправляють помилки у реченнях, закріплюючи лексику та вдосконалюючи навички говоріння. 

Ігри для опрацювання лексики. Аби процес навчання заохочував, уроки англійської мови ми гейміфікуємо, впроваджуючи в освітню програму різні типи ігор: розпочинаємо з брейнстормінгу ідей для того, аби повторити пройдене, і впродовж заняття додаємо цікаві активності, до прикладу: 


Ігри на опрацювання лексики (банер)
 

Tic-tac-toe, або ж хрестики-нулики, де хід студенти роблять, склавши речення з поданим словом. Коли завдання виконано, вони ставлять хрестик чи нулик у відповідну клітинку, в такий спосіб удосконалюючи свої мовні навички.

Investigation, де учні розігрують ситуації та проводять розслідування, практикуючи відповідну лексику у гейміфікованому навчальному просторі.


Гра Banana на опрацювання лексики (банер)
 

Banana game, у якій діти спершу в парах читають речення та підбирають активну лексику з уроку, а потім самостійно створюють banana-речення з новими словами та відгадують їх. 

Настільні ігри, де діти мають дійти до фінішу, використовуючи граматичні теми: так студенти виправляють помилки, дають поради, відповідають під час кожного ходу і застосовують знання на практиці. У деяких варіаціях завдання, які виконуватимуть студенти, визначає підкидання кубика — це створює додаткову ігрову атмосферу та настрій.

Ми віримо, що англійська має приносити задоволення і бути справжнім хобі. І гейміфікований освітній підхід допомагає нам втілювати це в реальність, додаючи відчуття справжньої розваги навіть тоді, коли тема заняття здається непростою 

Запрошуємо спробувати 
 

 

Дата публікації: 11 березня 2025